2013. július 3., szerda

1.

Large


- Kislányom ha most nem kelsz fel rögtön én foglak kirángatni az ágyból! - keltem fel anyám ordibálására én meg sóhajtva kikeltem az ágyból. Az anyám úgymond nem kedvel engem mióta megtudta hogy az egyik buliba droghoz nyúltam és hogy cigizek. Azóta anyám ilyen velem, de megértem. Nem is értem hogy tudtam bedőlni Marcus ötletének. Utálom őt és egyben meg szeretem a hülyét. Azért utálom őt mert belevett ebbe és ez miatt nem tudok leállni a droggal és azért szeretem mert minden nap egyre jobb cuccot hoz nekem, persze nem ingyen. Először csak pénzt kért most meg már teljesen mást egy éjszakát kér érte. De nekem kell az anyag és ezért meg is kapja a rohadék. 
- Cherry most kelj fel - rontott be a szobámba anyám - Ja hogy már fenn vagy - csodálkozott 
- Igen képzeld fenn vagyok ez bűn? - forgattam meg a szemeimet mire anyám mérges pillantását kaptam
- Velem te így nem beszélsz Cherry J. Evans - mondta anyám és csodák csodájára kiment a szobámból.
- Mert akkor mi lesz? - kiáltottam utána nagyszerű újabb reggeli vita, pipa! Bementem a fürdőszobába és elvégeztem a reggeli teendőimet. Visszamentem a szobámba és előkészítettem a ruhámat amibe menni fogok  az iskolába. A kedvenc farmeremet és a kedvenc pólómat gyorsan magamra kaptam meg a szerencse cipőmet. A könyveimet beletuszkoltam a táskámba és lesiettem a konyhába. Ott anya és apa reggeliztek és egyben beszélgettek is. Anya rám pillantott majd a fejével intett hogy menjek oda, lehajtott fejjel mentem oda közéjük és leültem apa melletti székre. Anyám dühösen mint reggel rám pillantott és elém dobott egy doboz cigarettát.
- Ez mi? Tudom azt hogy cigizel de azt nem hogy a dobozba bujtatod a kábítószert! - mondta és lehajtotta a fejét
- Kislányom ez igaz? - nézett rám apám döbbenten. Igen apám erről az egészről nem is tudod. Azt se tudta hogy cigizek és azt főleg nem tudta hogy drogozok.
- Igen a...apa - nyeltem le a gombócot a torkomban - Sajnálom de nekem mennem kell az iskolába - hadartam el és villámgyorsan elvettem a doboz drogot és bele raktam a táskámba. Kisiettem a házból és előhalásztam a táskámból az igazi doboz cigimet, elővettem egy szálat és az öngyújtómat beleraktam a számba a cigi végét és meggyújtottam a cigit. Mélyen beszívtam a nikotint a tüdőmbe és kifújtam. Elindultam az iskola felé. Az út közben elszívtam 3-4 darab cigarettát, és találkoztam a "barátnőmmel". Éppen az egyik lánnyal beszélgetett és röhögtek. Velem is ilyen volt még kb. 2 hónappal ezelőtt, mióta Ő is tudja hogy cigizek és drogozok plusz úgymond a rosszakkal barátkozok azóta szóba se áll velem! Véletlen felém pillantott Nicole pont akkor mikor elszívtam a cigit és én is felé pillantottam, ő csak egy grimasszal inkább visszafordult a "barátnőjéhez". Szomorúan baktattam tovább az iskola felé mikor véletlen neki mentem valakinek.
- Jaj annyira sajnálom - kért bocsánat a srác
- Semmi baj, tényleg - mosolyogtam a srácra, elég helyes volt. Barna haja volt és gyönyörű kék szeme. Megfogtam a kezét és ő felhúzott. Ez fura bizsereg a kezem, de miért van ez?!
- Egyébként Louis vagyok - Louis.....hmm......
- Cherry - komolyan hogy lehet ilyen helyes? - Új vagy itt? - kérdeztem mivel őt még soha nem láttam itt
- Igen, nem rég költöztünk ide - mosolygott Louis, istenem az a mosoly! - Az iskola felé mész?
- Hallod te egy láng elme vagy! - nevettem - Igen mivel nemsokára becsöngetnek - húztam el a számat, nem mentem volna be szerintem az iskolába hanem a srácokkal lógtam volna valahol.
- Elvigyelek éppen arra fele van dolgom - intett a fejével a fekete Range Rover-re, anyám ennek lehet ám pénze
- Öhm.....nem tudom nem messze van iskola és a sétálás meg egészséges! - hadartam, de úgy látszik hogy Louis megértette
- Oh, akkor örülök hogy megismerhettelek Cherry - puszilt meg Louis és beszállt az autójába és elhajtott. Gyorsan az arcomhoz kaptam, Louis puszija égette a bőrömet. Hatalmas vigyorral futottam az iskola felé. Nem tudom mikor mosolyogtam ÚGY igazán egy srác miatt. Talán 2 éve. Nem is tudom. Az iskolába érve rögtön megpillantottam Marcus-t és a többieket. Levakarhatatlan vigyorral mentem oda hozzájuk, felültem Spencer mellé a padra és kikaptam Spencer szájából a cigarettát s én kezdtem el szívni a cigit. Ő mormogott valamit az orra alatt és elővett egy másik szálat és azt meggyújtotta. Vicces látvány nyújtott Spencer. Kis aranyos volt.
- Srácok kinek mi lesz az első órája? - kérdezte Marcus
- Nekem kémia, fúj dogát írunk - vágott grimaszt Spencer és szívott a cigijéből
- Nekem német, de nem akarok ott lenni - röhögött Maya
- Nekem meg biológia - forgattam meg a szemeimet
- Szuper mert nekem is biológiám lesz Cherry - kacsintott Marcus
- Szuper - morogtam és egy mélyet szívtam a cigiből és a füstöt Marcus arcába fújtam
- Skacok hoztam egy kis anyagot - húzott elő a zsebéből egy csomagot Spencer - Tegnap hozták nekem, 10 darab van benne ezért mindenki kap 2 darabot - osztotta ki mindenkinek a két kék fehér színű tablettát.

 

- Köszi Spencer - köszöntük meg és mindenki bekapta a tablettákat. Két perc után már éreztem is a hatását a szernek. Egyszerűen azt hittem repülők! Mindenhol, minden összefolytak a színek. Nagyszerű érzés volt. 
- S......Spencer e...z a sz...szer med...dig ol....oldódik fe...l a testünkben? - akadozott a beszéddel Maya, mivel teljesen nem voltunk magunknál ezért kiröhögtük őt.
- Ez csak Extasy - rántotta meg a vállát Spencer és bevette ő is az adagját - De srácok lehet hogy hétvégén kapom az új adagot és azt oldatban kapom, szóval szerzek injekciót és mehet a banzáj! - kiáltott fel, felugrott a helyéről és elkezdett táncolni. Először mi csak röhögtünk rajta de utána mi is csatlakoztunk hozzá. Felejthetetlen nap elé nézünk!      

6 megjegyzés:

  1. imádoooooom *.* Ugye tudod,hogy imádom az ilyen fajta blogokat? Hamar hozd a kövit!! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike!! *-* Nem, nem tudtam! :) Oké, estére tuti hogy kész lesz :D

      Törlés
  2. Úristen!! Ez király!:D Van nálad csere? Vagy esetleg megnéznéd a blogom?:)(köviit!!imádooom!!:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike! *_* Csere nincs, de szívesen megnézem a blogod! :D Linkeld! :) Estére tuti hogy kész lesz! :D

      Törlés
    2. http://zoonaploja.blogspot.hu/ :)

      Törlés
    3. Elolvastam, írtam véleményt, és lett egyel több olvasód :)

      Törlés