2013. július 23., kedd

2.



Röhögve léptünk ki az iskola kapuján. Marcus biológia órán azt hitte hogy a békaboncolásra szükséges a kénsav. Azért nekünk szegény békánk szétmarta a sav. A tanár kiküldött minket az osztályból, kinn mi a folyosón bevettünk még két tablettát és táncoltunk, őrjöngtünk és futkostunk a folyosókon. Tollal minden félét a falra firkáltunk és zavartuk az órákat. Szóval elvoltunk kinn a folyosón. Csak addig volt jó ameddig meg nem jelent az igazgató és azt mondta hogy menjünk haza. Ahogy kimondta az igazgató a mondatot hogy haza mehetünk szó szerint berohantunk az osztálytermünkbe, összepakoltuk a cuccainkat és kirohantunk az iskolából. 
- Hova menjünk Cherry? - kérdezte miközben sétáltunk az járdán
- Nem tudom hova menjünk? - kérdeztem vissza
- Menjünk el este fele egy buliba az egyik haverom rendezi és akkor könnyen bejutunk - tudtam hogy direkt akar pont ABBA a buliba menni. Mivel őt ott ismerik ott, egy köszönés és máris mehet bulizni. De engem hogy engednek be? Nem is ismerem a haverját! De van kedvem este buliba menni, csak mi lesz ha nem engednek majd be? Beszökök a buliba? Olyan is volt már hogy beszöktem egy buliba. 
- De Marcus engem hogy engednek be? - pánikoltam be
- Nyugi van cica - vigyorgott mint egy hülye - Velem vagy? - kérdezte és felém pillantott
- ÚGY nem - vágtam rá azonnal
- Nem úgy - röhögött - Hanem ha velem leszel akkor simán beengednek - rántotta meg a vállát
- De akkor mit vegyek fel? - kérdeztem és turkálni kezdtem Marcus zsebében, mikor megéreztem egy cigicsikket kivettem és egy gonosz mosollyal vettem a számba s majd meggyújtottam. Marcust egyáltalán nem izgatta hanem szerintem élvezte is. A kis.......
- Nem tudom szivi - mosolygott - Szerintem nagyon szexibbe gyere, mert ha nem megbüntetlek - kacsintott és elment. Én dermedten és csak néztem ahogy elmegy.
- Rohadj meg - morogtam és haza fele igyekeztem.
Hülye Marcus. Azt gondolja hogyha felveszek egy túl kirívó ruhát rögtön megkaphat? A fenéket is! Nem elég az hogy örömöt szerzek néha neki, még meg akar büntetni?


***

- Cherry hát te itthon? - vont kérdőre anyám, mikor beléptem a házba
- Hát én? Itthon vagyok és? - dobtam le a táskámat a földre és elindultam a konyha felé, mert pokoli éhes voltam
- Kislányom már megint mit csináltál? - sóhajtott anyu és vissza állt a tűzhelyhez. Szorgosan darabolta fel a zöldségeket és rakta bele a levesbe. Várjunk csak!
- Te most......kislányomnak szólítottál engem? - meglepetten pislogtam anyámra aki egy pillanatra felnézett rám vagy vissza a levesre.
Több mint 3 hónapja nem szólított így, és ez baromi jól esett éreztem hogy most először mióta rosszba vagyok anyával mosolyogni tudtam rá. Szeretem anyut persze, csak mindig rosszba voltunk és most ez a "Kislányom" meglágyította a szívemet. 3 hónapja nem becézgetett így.
- Igen, mondjam el még egyszer kislányom? - mosolygott és lerakta a helyére a sót, én pislogtam néhányat és anya nyakába vetettem magamat.
- Istenem anya nem is tud mennyire örülök - szorítottam magamhoz - Akkor most........haragszol rám? - suttogtam és elengedtem anyát
- De hogy haragszok rád Cherry, csak egyszerűen félek hogy drogos leszel. Tudod hogy a drogozás............
- Halált is okoztat - fejeztem be helyette - Anya tudom én se akartam amikor a buliba voltam, tudod hogy Marcus tehet róla - ültem le a bárszékre és figyeltem ahogyan anya főz, kicsi korom óta imádom anya főztjét és egy csomó receptet tanultam tőle.
- Tudom Cherry, nem is értem hogy barátkozhatsz még mindig vele és a barátjaival. Nem neked valóak! Neked Nicole és Kylie a barátnőid - vette ki a hűtőből a narancslevet
- Anya... - röhögtem - Nicole és Kylie már nem a barátaim. Hanem ők csak ketten elvannak egymás társagába. - mosolyogtam el keserűen és visszaemlékeztem arra az időre mikor elváltak útjaink.

*Visszaemlékezés*

Nem hiszem el hogy ez a hülye Marcus rá vett erre. Ma már biztos hogy az egész suli tudja hogy a nagy Cherry J. Evans drogozott és vandálkodott. Mit fognak a barátnőim rólam gondolni? Hogy egy hülye drogos ribanc vagyok? 
Félve és idegesen nyitottam ki az iskola kapuját, sietősen lépkedtem a lépcsőfokokon és egy erősen kinyitottam az osztálytermünket. Ahogyan beléptem a terembe az összes diák rám nézett, még a tanár is. A fiúk mosolyogva néztek engem, a lányok meg mérgesen néztek, a barátnőim lenézően pillantottak rám, míg a tanár szomorúan rázta a fejét. Lehajtott fejjel mentem a padomhoz és leültem a székemre. A hátam mögött éreztem a dühös pillantásokat. Jól összehúztam magam és a tananyagra figyeltem. 
Óra végén rögtön kirohantam az osztályból és leültem a padra ahol a lányokkal mindig ültünk. Pár perc múlva ki is jöttek, valamin nagyon röhögtek de mikor megláttak engem rögtön abba hagyták a nevetést. Kylie felhúzott szemöldökkel figyelt engem és megszólalt:
- Te mit keresel itt? - kérdezte 
- Hát én.........
- Van pofád ide jönnöd te drogos ribanc? - kérdezte Kylie
- Én nem vagyok drogos se ribanc se! - kiáltottam, a könnyeim mint a Niagara ömlött a szememből. Mérhetetlenül rosszul esett a mondat Kylie-től.
- Jó talán nem vagy ribanc de drogos és egy hülye cigarettás vagy - közölte a tényt Nicole
- Kösz nagyon kedvesek vagytok - töröltem le a könnycseppjeimet - Azt hittem hogy a barátnőim vagytok, de erre lehordotok mindennek pedig csak hibáztam - mondtam halkan, felkaptam a táskámat és utoljára megszólaltam - Ti voltatok a legjobb barátnőim erre ti meg lehordotok, kösz, ilyen barátból nem kérek - mondtam és kirohantam az iskolából egyenesen haza.

*Visszaemlékezés vége* 

- Jaj Cherry - ölelt meg anya - Nem tudtam, sajnálom - puszilt meg
- Nem a te hibád, hanem az enyém, mert bele mentem Marcus tervébe - öleltem vissza 
- Cherry ez nem a te hibád, hanem Marcus-é - engedett el anya - Ne hibáztasd magad.
- Oké, megpróbálom - mosolyogtam - Köszönöm - öleltem meg 
- Szívesen kislányom, neked bármit - szorított magához 
- Anya....elmehetek bulizni? - kérdeztem félve
- Cherry............
- Kérlek anya nem nyúlok droghoz se cigihez - vágtam be a jól megszokott kölyökpofimat
- Rendben, de hajnali 2-kor itthon légy - mondta anya és levette a gázról a levest - Ha már itthon vagy akkor megteríthetnél - mosolygott anya, én pedig engedelmeskedtem. Gyorsan megterítettem két személyre, kanál, villát, kést, és poharat raktam a tányér mellé. Amilyen gyorsan csak tudtam megebédeltem és felrohantam az emeletre. Bementem a szobámba majd bedőltem az ágyamba. 5 perc múlva mint akit fejbe vertek már úgy aludtam.

6 megjegyzés:

  1. Jaajj, nagyon jó lett!! :) Most találtam rá erre a blogra de egyszerűen imádom! Kiváncsi vagyok hogy hozod össze Louist és Charryt, nagyon várom már a kövi részt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj istenem köszönöm szépen a gyönyörű szavakat! Komolyan mikor olvasom a komikat mindig sírhatnékom van, olyan édesek vagytok! :3
      Hát megmondjam az őszintét én is kíváncsi vagyok hogy hozom őket össze! :D Még meg kell álmodni! :)
      Igyekezni fogok a kövi résszel! :)
      Ui.: I love my blog readers!! :33 ♥

      Törlés
  2. Na jó..mint mindig Kib*szott jó *.* Egyszerüen imádom :)) gyorsan hozd a kövit <3

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan hozd a kovit, mert nagyon kiraly! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon jól esnek ezek a szavak! :D
      Igyekszem mindig gyorsan hozni a részeket! :))

      Törlés