2013. augusztus 6., kedd

3.




*Este 20:30-kor*

- Cherry kész vagy már? - rontott be az ajtómon Marcus de mikor meglátott hogy milyen szerelésbe vagyok azon nyomban tátva maradt a szája. Megnyalta szája végét majd közeledett felém. Megragadta a derekamat és magához húzott, mint aki teljesen elégedett úgy szívta be magába a levegőt és egy nagyot csapott bele a seggembe. Gyorsan hátra ugrottam az ütés miatt, és gyilkos szemekkel meredtem rá, ő csak megrántotta a vállát. Megragadta a kezemet és kifele húzott a szobámból, gyorsan megfogtam a táskámat és Marcus felé tartottam, ő felvont szemöldökkel nézett a táskára majd rám. Egy sóhajtás közepette elvette tőlem, én pedig nevetve adtam egy puszit az arcára. Lesétáltunk a lépcsőn és odaszóltam anyának aki éppen a mosogatott.
- Anya elmentünk, majd jövünk - odamentem anyához és nyomtam egy puszit az arcára, megfordultam és visszaindultam Marcus felé. A kis köcsög végig a mellemet figyelte, de úgy döntöttem megleckéztettem. Odamentem elé, és megmarkoltam férfiasságát. Jó erősen beleharapott a szájába nehogy anya meghallja a nyögését. Elégedett vigyorral mentem el mellette, akasztottam le a fogasról a kabátomat és mentem ki a házból. Pár perc múlva a hátam mögött lépéseket hallottam, ezért megálltam mivel tudtam hogy Marcus az. Mikor ideért mellém együtt mentünk a buli helyszínére......

***

- Ott vagyunk már? - kérdeztem meg Marcust, aki a fejét fogva ment előre
- Nem de ha még egyszer megkérdezed akkor itt hagylak - morogta és hátra pillantott rám. 
- Ott vagyunk már ? - kérdeztem meg 2 perc elteltével 
- Igen - örült meg és a két házzal arrébb nagyon luxus házra mutogatott
- Jaj de jó - ugráltam és utána mentem. Odaértünk a házhoz és az ajtó előtt egy nagyon kigyúrt olyan bodybilder féleség volt. Megállt Marcus az a izompacsirta előtt és kezet rázott vele, majd beszéltek valamit amit én nem nagyon értettem és Marcus megint megragadta a karomat és bevezetett a házba. Tátva maradt a szám mikor beléptünk a "palotába". Egy ezüst csillár lógott az előszoba közepén, hatalmas lépcső volt előttünk ami szerintem biztos hogy az emeletre vezetett, mellettem kisebb röhögést hallottam lassan odapillantottam és Marcus egy vadidegennel beszélgetett. Ő lehet a buliszervezője. Marcus odahúzott mellé, és bemutatta nekem a srácot.
- Cherry, ő itt a legjobb haverom, Stanley Whelan, Stanley ő itt ez a bombázó Cherry Evans
- Szia Cherry, nagyon dögös vagy - kacsintott Stanley, én meg csak mosolyogtam rá. Aranyos srác volt, de nem volt az esetem
- Köszi - kaptam el a tekintetemet róla - Marcus megyünk táncolni? - kérdeztem alig hallhatóan
- Persze menjünk - bólintott és utoljára Stanley-hez szólt - Haver mi akkor elmentünk táncolni, de előtte iszunk - mosolygott és elkezdett megint húzni a nappaliba, ahol több részeg nem részeg emberek táncoltak, a tomboló zenére.
Odavezetett a bárpulthoz, ahol 3 elég jóképű srácok mixelték a koktélokat és öntötték a piákat a "szomjas" embereknek. Marcus intett az egyiknek és ő rögtön jött is.
- Mit kértek? - kérdezte kedvesen, elég jó nézett ki.
- Én valami erőset, és te Cherry? - kérdezte tőlem Marcus
- Én egy Acapulco koktélt kérek - mosolyogtam a srácra
- Rendben, hé Robin segíts már! - kiáltotta a srác és elkezdte készíteni a koktélomat
Tett a shakerbe tört jeget és öntött bele a tequilát, rumot, kókuszlikőrt, ananászlevet és grapefruit-levet. Össze rázta, majd rakott egy hurrikán-pohárba tört jeget. Bele szűrte a shaker tartalmát. És díszítette ananász szeletel, és legvégül szívószálat. Felrakta a pultra és elém tolta
- Tessék itt a koktélod - mosolygott rá én meg persze visszamosolyogtam rá, cuki volt a mosolya
- Köszike - kacsintok rá és mosolyogva veszem a számba a szívószálat. Megkóstoltam a koktélt és be kell hogy valljam nagyon finom volt. A koktélomat  szürcsölve kerestem egy üres vagy legalább egy olyan helyet ahova letudok ülni, és megtudom inni a koktélt. Pár perc keresgélés után végre találtam egy helyet, leültem egy ilyen "box" féleséghez és megittam a koktélomat. Marcus persze követett két pohárral a kezébe. Ő is beült és a pohárt elém tette.
- Egy kis hangulat fokozó - mondta és lehúzta a vodkának kinéző italt.
Én sokáig farkasszemet néztem az italommal, mikor megadtam magam és én is megittam az italomat, ahogy az ital végig folyt a nyelőcsövemen azonnal égetni kezdet a torkom, egy grimasszal díjaztam amin Marcus egy röhögéssel válaszolt.

 ***

 Fél óra elteltével egyre jobban a fejembe szállt az alkohol és egyre jobban úgy éreztem hogy mindenkit leszarok nagy ívből. Éppen a kedvenc számomra táncoltam Fall Out Boy - My Songs Know What You Did In The Dark-ra mikor egy erős kart éreztem ahogyan átölelt a derekamat, és valami keményet éreztem a seggemnél.
- Szia Cherry - suttogta a látogatom
- Hát te meg mit keresel itt? És ki vagy te? - kérdeztem döbbenten, nem mertem megfordulni, nem tudtam felismerni a hangot
- Hát nem ismersz meg? - nevetett, ez a nevetés, mintha egy angyal nevetne...
- N-nem - nyeltem egy nagyot és a semmibe néztem
Hirtelen megfordított, és szembe kerültem VELE!
- De te meg hogy kerülsz ide? - kérdeztem és belenéztem a csodálatos szemeibe......

8 megjegyzés: