2013. szeptember 4., szerda

Fontos dolgok!

Na sziasztok! Mint ahogyan a cím is mutatja nem új rész jön. Most mindenki azt kérdezi "Miért?" Magyarázat:
1. Anya szerint nem lehetek túl sokat a gépnél. Mert "Első a tanulás"! Csak annyira van időm hogy felnézek Facebook-ra, Twitter-re és Ask.fm-re. 
2. Nincs ötletem mit írjak,sajnálom srácok, de ez hogy jött a tanulás, kiment a fejemből.
3. Most lettem 7.-es szóval bejött a Kémia, Biológia, Fizika, Földrajz tantárgyak is, és megígértem a szüleimnek hogy ebben a két évben nem 4-es leszek, hanem 5-ös szóval bele kell hogy húzzak a tanulásba.
4. Nem tudom mikor lesz új rész, talán... őszi szünetben. Nagyon sajnálom tényleg, hogy megvárakoztatlak titeket ezzel.
Azt szeretném utoljára mondani hogy tényleg S.A.J.N.Á.L.O.M! És szeretnék előre jó szórakozást kívánni aki holnap nézi a moziban a This is us-t! Valaki a barátnőjével / barátnőkkel, vagy éppen az anyukájával, vagy valaki a tesójával nézi a filmet. Én sajna nem nézhetem meg, pedig nagyon akartam volna Kecskeméten nézni, de nem tudom meg nézni. De mikor kezdődik a film fogok rátok gondolni hogy "Biztos ti nagyon élvezitek a filmet, örülök ennek hogy legalább ti mint a tesók boldogok vagytok hogy láthassátok" De aki nem mén megnézni a moziba a filmet akkor sírunk együtt, jó?
Ennyit akartam mondani, remélem megértitek. Ha nem akkor, nyugodtan írjátok le hogy miért nem. Jöhet hideg-meleg komi, elfogadom, eltűröm.
Ezzel az idézettel szeretnék egy rövid időre elbúcsúzni tőletek: "Az ember 95%-a bírál, és a maradék 5%-a alkot."
Nem ide tartozik, de ez a kedvenc idézetem Nasz Dániel-től. Ezt ő mondta, és nagyon igaza van. Na, de sziasztok! Jóét mindenkinek, holnapra pedig remélem jól fogjátok érezni magatokat a film nézése közben. Gondolni fogok rátok, srácok. Nasz Dani jellegzetes mondatával fejezem be ezt a bejegyzést: "A lányoknak pusziii, a fiúknak meg brofist!" Sziasztok! 

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Te se mehetsz? :'( De álljunk hozzá pozitívan, úgyis egyszer megfogjuk nézni!

      Törlés
  2. Nagyon sajnalom, de tuti, hogy varni fogom a reszt. Ami pedig a filmet illeti: ma voltam a premieren, es nagyon jo. Neha nevettunk, neha enekeltunk, neha sikitottunk, neha megeredtek a konnyeink, de osszesegeben nagyon jo volt:))) arrol nem is beszelve, hogy a film utan a plazan kereszrtul setalva enekeltuk (inkabb orditottuk) a Best Song Evert:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak örülök a legjobban ha legalább élveztétek, mert akkor tudom hogy nagyon jó lesz! Majd egyszer az életben, majd én is megnézem vagy nem. Ahogy hozza a sors. Én kivárom azt a napot amikor én megnézhetem. De az a legjobb hogy jó ti szerettétek!
      A részről annyit hogy szerintem, vagy jövőhéten vagy azutáni héten lesz kész. Amikor géphez jutok, rögtön írom a részt, ez az első dolgom. Szóval nem sokára lesz.

      Törlés