2013. október 23., szerda

A blogom második díja!

Nagyon szépen köszönöm a blogom második díját monika vadász! ♥  

 

1. Írj magadról 11 dolgot!
2 . Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4.  Küld tovább 11 embernek!

1.11 dolog magamról:
1. Szerda van, Október 23-a szóval mindenki otthon van, beleértve engemet is.
2. Színötös vagyok angolból.
3. Tegnap vagy tegnap előtt az iskolába a fiú wc-be volt egy denevér, én nem láttam.
4. Nagyon megszerettem Szefit.
5. Plusz az egyik barátom miatt megkedveltem a kosarat.
6. Utálom a hetedik osztályt az a legnehezebb osztály szerintem.
7. Nem szeretem ha engem átvernek, nagyon mérges vagyok ez miatt.
8. Az iskolánkba a mi osztályunk a legrosszabb.
9. Nem szeretem a kémiát, sőt utálom.
10. Imádom a gyerekeket, van egy barátnőm akinek van egy kislánya, nagyon szeretem azt a kislányt.
11. Ask.fm buzi vagyok!

2.Válaszaim:
1. korod?
13 éves vagyok
2. kedvenc kajád?
Nincs kedvenc kajám.
3. kedvenced az 1D-ből?
Louis!
4. mióta vagy Directioner?
2011.Április 11 óta vagyok Directioner
5. kedvenc zenéd?
Most perpillanat a Szabyest - Ő az enyém.
6. kedvenc tantárgy?
Angol
7. Zayn-nel vacsi vagy Niall-lel aludni?
Mindkettő
8. vélemény a The Wanted-ről?
Nem mondok rájuk semmit, legyen ez az én véleményem
9. kedvenc állat?
Macska és kutya
10. szereted a Little Mix-et?
 I'm a Mixer
11. kedvenc blogod?
Azok a blogok amelyikre feliratkoztam 

3.11 kérdéseim:
1. Szereztél már az interneten keresztül barátokat?
2. Mit jelent számodra a boldogság?
3. Rock vagy Pop?
4. Álltál már úgy esőben, hogy nem volt ernyőd?
5. Mi a kedvenc szavad?
6. Hiányzik most valaki?
7. Ha szárnyaid lennének, hova repülnél?
8. Inkább a hegyekben, vagy inkább a tengerparton laknál?
9. Kedvenc plüss állat?
10. Melyik a kedvenc édességed?
11.  Elfogadnál egy lakást egy lakatlan szigeten, hogy a családoddal odaköltözz, meg pár barát?

4.11 ember akinek tovább küldöm:
Nem tudok senkit akinek küldhetek szóval megint aki akarja nyugodtan viheti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése