2013. december 23., hétfő

8.

Sziasztok! Új résszel jelentkezem! Boldog karácsonyt mindenkinek előre is, remélem szép és emlékezetes karácsonyotok lesz majd nektek! :)

http://media.tumblr.com/c96071379af6441146e3e96cb80b64f1/tumblr_inline_moxgfetLSO1qz4rgp.gif

Cherry szemszöge:

Hétfő. Ez az egyetlen nap amit utálok. Nem akarok felkelni a pihe-puha ágyacskámból, nem akarok készülődni a nyamvadt iskolára, csak aludni akarok, mást nem. Nem akarok elindulni az iskolába, nem akarok hét órát végig ülni, de hát a szüleim itthon vannak, és ha meglátják hogy nem mentem iskolába akkor jaj nekem. Így aztán felkeltem és hamar elkészültem. Odaléptem a táskámhoz és bepakoltam óra szerint, hét óra. Hogy fogom kibírni ezt a hét órát cigi nélkül? Pénteken állítólag a diri berakta a házirendbe hogy tilos a dohányzás az iskolába, az iskola 5 méteres körzetébe ha valakit cigizni látnak, főleg ha diák azt keményen megbüntetik. De úgy is a skacok kitalálnak valami hülyeséget hogy cigizhessünk, na mindegy. Ásítva mentem le a lépcsőn vállamon a táskámmal és az említett tárgyat a konyhába érve a székre helyeztem. Nem foglalkoztam a szüleimmel akik békésen reggeliztek, elmentem mellettük és a pultról elvettem egy almát s az almát falatozni kezdtem. Az elfogyasztott almacsutkát a kukába dobtam, felkaptam a táskámat és egy "Sziasztok"-ot eldünnyögtem a szüleimnek majd kiléptem a házból. Megigazítottam a táskát magamon és a zsebemből kivettem a cigit amely a zsebem legmélyén helyezkedett el. Meggyújtottam és mélyet szippantottam a cigiből, éreztem ahogyan a nikotin feltölt energiával, újult erővel indultam tovább az iskola felé. Mikor az iskola körzetébe értem, eltapostam a cigit, a táskámból elővettem egy rágót (Ami persze mentolos) és rágni kezdtem. Ha elmegyek egy tanár előtt cigi szaggal rögtön megérzik, ezeknek a tanároknak olyan az orruk mint a kopóknak. Magabiztosan lépkedtem a srácok felé, és megpillantottam az egyik tanárt aki elég szúrós szemekkel figyelt minket, én csak küldtem egy angyali mosolyt felé. A srácokhoz érve lepacsiztam mindegyikükkel, a csajoknak meg ölelést adtam. Pontban 7:50-korra értem be ezért bementünk az iskolába, egyenesen az osztályunk felé vettük az irányt. Hatalmas röhögést közepette Spencer kivágta az ajtót és az osztályba azonnal csönd telepedett, minden szem ránk szegeződött, mi meg kuncogva mentünk a helyünkre, levágtuk magunkat a padba és folytattuk a beszélgetést. Hála az égnek pont úgy ültünk hogy tudtunk beszélgetni, és nem papírgalacsinokkal kell üzengetnünk egymásnak.
Éppen azon beszélgettünk a srácokkal hogy hogyan lógjunk ki hogy cigizni tudjunk, mikor az egyik csaj az osztályból megbökte a vállamat.
- Hé Cherry! Tudtad hogy Történelemből témarázót írunk ma? - mosolygott rám a csaj, én hűvös arccal figyeltem őt majd megvontam a vállamat.
- Akkor egyes - mosolyogtam vissza
- Figyelj én tudom, ha készen vagyok leírom a válaszokat egy papírra és odaadom neked oké? - suttogta, ne hogy meghallják a srácok
- Nekem mindegy - rántottam meg megint a vállamat és az ajtó felé pillantottam ahol éppen a történelem tanárunk lépett be. A szeme megakadt a kis csapatunkon majd elmosolyodott.
- Na lám, lám. Jó útra tértetek? Hol marad a 20-30 perces késésetek ahogy minden első órán szokott lenni? - kérdezett minket, vagyis engem mivel a szemével mindvégig engem nézett.
- Pont ma nem akartunk elkésni, mivel ma dolgozat van - mosolyogtam mire a tanár döbbenten nézett vissza rám
- Miss.Evans csak ne tán tanult? Csoda történt? - kérdezte miközben a dolgozat papírokat osztotta ki a diákoknak. Egy másodpercre Anne-re néztem aki engem nézett és biztatóan rám mosolygott. Tudtam ha övé jó lesz, és én átmásolom az én dolgozatomra akkor az enyém is kiváló lesz. Mikor a tanár hozzám ért lerakta az asztalomra a lapot és azt mondta - Remélem jó lesz a dolgozata Evans. Nem akarok kettesnél rosszat jegyet adni - mondta és folytatta tovább az útját. Sóhajtva elolvastam a lapon szereplő 10 kérdést, tízből, egyet se tudtam. Félve oldalra pillantottam és láttam hogy Anne eszeveszetten körmölte a kérdésekre a válaszokat, végig figyeltem őt. Pár perc múlva készen volt, elővett a táskájából egy zsebkendőt és felírta a válaszokat. Átdobta a zsebkendőt a padomra én meg hálásan néztem rá, ő csak mosolyogva legyintett, felállt és kivitte a dolgozatot. Ahogy csak tudtam átmásoltam a válaszokat, végig néztem hogy jót írtam-e mikor megállapítottam hogy az egész egyezik mosolyogva álltam fel a helyemről. Közben a kezeim közé vettem a papírt és a zsebkendőt. Elmentem Spencer mellett és óvatosan leraktam hozzá a zsebkendőt a padjára majd a tanári asztal felé vettem az irányt. Leraktam a töritanár asztalára a dolgozatomat, megfordultam és visszamentem a helyemre. Spencerrel összetalálkozott a tekintetem én meg csak rákacsintottam és elmosolyodtam, ettől ő is elmosolyodott és írni kezdett. Leültem Spencer háta mögötti padba és vártam az óra végét jelző csöngött.

Történelemről kicsöngetve azonnal egy jó helyet kerestünk ahová elbújtatunk dohányozni, de nem találtunk semmilyen jó helyet így abba hagytuk a keresést. A keresés többnyire 8 percig tartott majd utána azonnal be is csöngettek, fújtatva mentünk be a következő órára ami Matek volt. A szokásos helyemre leültem és a kezembe temettem az arcomat. Mint minden Matek órán ma is felelt az egyik ember aki pedig szegény Maya volt. Pont a legkönnyebbeket kérdezte és a legegyszerűbb feladatokat oldotta meg így ötöst kapott. Az óra további részében valami feladatokat oldottunk meg, de én mint most is elaludtam, 20 perc után felkeltem mivel Maya megbökte a hátamat, kérdőn fordultam felé ő csak a tollával az órára mutatott. Azt akarta mutatni hogy 5 perc és kicsöngettek. Bólintva fordultam a tábla felé ahol a tanár nagyban írt a táblára és magyarázott. Gyorsan elraktam a matek cuccomat és mivel a következő óra is a tantermünkben lesz elő vettem a Földrajzot. A tanár hirtelen abba hagyta az írást és megnézte az órát.
- Gyerek ennyi volt mára, ugye mindenki értette ezt az anyagot? - itt mindenki egy "Igen"-nel felelt - Remek! Akkor csak ebből a következő órán dolgozat lesz - mondta a tanár, összeszedte a cuccát és kiviharzott a teremből. Na már csak ez hiányzott. Dolgozat, dolgozat hátán. Szuper!
- Figyelj - lépett a padomhoz Anne - Tudom hogy nem tudod az anyagot így órán segíthetek - mosolygott rám, én visszamosolyogtam rá és elment mellettem.
- Cherry! Kérhetnék tőled egy cigit? - jött oda hozzám a folyóson Spencer, vállat vonva túrtam bele a táskámba és mikor előkerült egy száll cigi, a óvatosan a tenyerébe helyeztem a cigit.
- Minek neked most ez? - kérdeztem tőle miközben őt figyeltem
- Találtam egy tuti helyet ahol nem vehetik észre a tanárok ha cigiznék - mosolygott rám - Kíváncsi vagy rá? - én csak bólogatva adtam a tudomására hogy igen. Megragadva a csuklómat vonszolt maga után a folyosón, a kerten és behúzott a suli tornaterme mögé.
- Itt tuti hogy nem vesznek észre? - kérdeztem és meggyújtottam a számba lévő cigit. Spencer csak megrázta a fejét és kifújta a füstöt majd újra szívott a cigijéből. Végre cigi, de hiányzott már!

1 megjegyzés: