2013. december 31., kedd

9.

Sziasztok! Új résszel jelentkezem! :) Boldog újévet kívánok az összes olvasómnak! Nem akarok sokat dumálni, ezért jó olvasást! :)

http://media.tumblr.com/b04a7b44a8898132446de0cede1edec6/tumblr_mtxbskreR71qc99r2o3_r2_400.gif 

Cherry szemszöge:

Végre vége lett ennek a napnak, suli szempontjából, bár mondjuk Földrajzóráról pár percet késtem, de a tanárnő elnézte mikor kihazudtam hogy a mosdóba voltam. Túl éltem egy borzalmas tesit (Teljesen kipurcantam, már az óra végére a földön húzva magamat mentem az öltözőbe.), egy nagyszerű rajzot (Szeretem a rajzot, szerintem ez az egyetlenegy tantárgy amit úgymond kedvelek.), egy elment irodalmat (Pár osztálytársunk verseket mondott fel, mert valamikor mennek el versenyre, ezért nem csináltunk semmit, csak hallgattuk őket. Nekem ez is fárasztó volt.), s egy tök jó kémiát (A tanárunk nem jött be órára, mivel beteg, ezért az osztályfőnökünk jött be és végig beszélgettük az órát és nevetgéltünk a srácok hülyeségein.). A suli előtt pont ahol kell cigiztünk a srácokkal és hallgattuk Marcus "beszédét" hogy ócsárolta az egyik végzős srác aki beszólt neki így ebből majdnem verekedés lett. Én Maya-val lenyugtattuk őt majd én elköszöntem tőlük és hazafele igyekeztem. Az úr közben azon gondolkoztam hogy ezen a héten csak egyszer had találkozhassak Louis-al. Látni szeretném még egyszer a borostás arcát, a csodálatos kék szemeit, a puha ajkait, a mosolyát.

Anyával a ház előtt találkoztam egy pasassal beszélgetett, elég komoly dologról beszélhettek mert anya komoly fejjel hallgatta a pasast és bólogatott. Próbáltam nem úgy elmenni mellettük hogy ne halljak semmit, de hát nem nagyon sikerült, valami pénzügyről beszélt a pasas, és sietős léptekkel mentem be a házba, beérve a házba levettem a cipőmet, táskámat a cipőm mellé ejtettem és korgó gyomorral mentem be a konyhába ahol apa készített magának kaját.
- Szia, apa - köszöntem és máris a hűtőbe kezdtem el turkálni. Mikor megtaláltam azokra amire szükségem van elhelyeztem az asztalra és apa segített megcsinálni nekem is. Pár perc után én egy szendviccsel a kezembe mentem fel a szobámba, felfeküdtem az ágyamra és majszolni kezdtem a kajámat. Párat haraptam belőle és mellém helyeztem, ölembe vettem a laptopomat. Felmentem a közösségi oldalaimra de nem találtam semmi izgalmasat az oldalakon. Így hát eldöntöttem hogy zenét hallgatok, felvettem a kedvenc fülesemet és bekapcsoltam a kedvenc zenémet és megettem a maradék szendvicset, mikor megettem az éjjeliszekrényre helyeztem a tányért és lehunytam a szememet. A klip a szemem előtt lejátszódott majd hirtelen álomba merültem. Azt hiszem hogy életem eddigi legjobb álmát álmodtam.

Álom:

Az autó leparkol egy ház előtt, majd kiszáll belőle egy férfi becsukja maga mögött a kocsiajtaját és a másik oldalra megy át, a srác sóhajt egyet majd egy mosoly kíséretében kinyitja az ajtót, a kezét nyújtja és a lány boldogan elfogadja. Srác boldogan segíti ki a lányt az autóból és csukta be a lány mögött az ajtót, óvatosan a fiú a lányt a kocsi oldalának döntötte és egy lágy csókot nyomott ajkaira. Mikor eltávolodott a fiú halvány mosolyra húzta ajkait és lassan összekulcsolta kezeiket. Lány elpirulva figyelve a mozdulatot.A fiú elkezdi a lányt az ajtó fele húzni és a srác kinyitja az ajtót, belépve a házba a srác segít levetni a lány kabátját és felakasztja s a sajátját is, az ajtóhoz lép és becsukja azt. A lány a nappali fele veszi az irányt a srác meg a konyha fele. 
- Cherry, mit kérsz inni? Pezsgőt vagy bort drágám? - kiabált ki a srác a konyhából a nappaliban helyezkedő lánynak. 
- Nekem mindegy Louis! - szól vissza kuncogva a lány és elhelyezkedik a kanapén. A srác felbontja a bort és tölt mind a két pohárba. Megfogja a poharakat majd elindul a nappali fele, mikor megpillantja élete értelmét huncut mosoly ereszkedik arcára. Leült a lány mellé és a kezébe adja a poharat, koccintanak majd isznak a borból. Louis egy korty után lerakja a poharát a dohányzóasztalra és csodálni kezdte a lányt. Cherry észre vette ahogyan a barátja őt nézni, így halvány pír szökik arcára és úgy kortyolgatja tovább a bort. Louis kuncogva veszi ki a kezéből a poharát és az asztalra helyezi, közelebb hajol a lányhoz, hogy a lány érezhesse a fiú leheletét ajkain, majd a srác suttogni kezd.
- Ne tudd meg milyen szerencsés vagyok veled életem, mióta legelőször megpillantottalak tudtam hogy egyszer az enyém leszel, szeretlek - suttogta a srác és szenvedélyesen megcsókolta a lányt, a lány azonnal visszacsókolta, Louis megnyalta lány alsó ajkát bejutásért könyörögve amit a lány meg is adott neki. Vad táncba kezdtek nyelveik, csak úgy küzdöttek a dominanciáért. De végül Louis nyerte meg. Lassan elváltak ajkaink, Louis meg elkezdte csókolgatni a lány nyakát, a lány sóhajokkal fejezte ki élvezetét. Mikor Louis megtalálta a gyenge pontját, szívni kezdte az adott bőrt amit Cherry nyögéssel díjazott. Cherry beletúrt Louis barna hajába és meg is húzta egy kicsit, amitől Louis egy morgás szerű hangot adott ki. Hirtelen a fiú felemelte a lány a derekánál fogva és felvitte az emeletre.....

Riadtan keltem fel az álmomból és ijedten néztem szét a szobámba, szóval csak álmodtam...pedig olyan élethű volt. Végig simítottam ajkaimon majd felsóhajtottam. Bárcsak igaz lett volna. Nagy nehezen visszafeküdtem az ágyba és megpróbáltam elaludni.

3 megjegyzés:

  1. hamar a kövit! IMÁDTAM!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    várom mikor jönnek össze :3 :333

    VálaszTörlés
  2. ÉN a következő Marcus & Cherry megszokott helyén lévő szopós jelenetet várom. ugye még lesz olyan? minden esetre hozd a kövit(18+-os legyen!!!)!!

    VálaszTörlés